PolĂ­tica de Qualitat d'Organigrama

POLÍTICA DE LA QUALITAT D’ORGANIGRAMA SLU

 

Girona, 29 de desembre de 2016

 

ORGANIGRAMA, SLU, des de l’any 1994, és Centre Col·laborador del Servei d’Ocupació de Catalunya (número de cens: 1862), adscrit al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya. Actualment, porta a terme la planificació, disseny i gestió de les accions de formació d’oferta en àrees prioritàries (FOAP) destinades a un alumnat que busca formar-se en una de les empreses més reconegudes de Girona. Ens estem preparant per tal que, de cares al 2019, siguem l’empresa de referència en formació empresarial i en desenvolupament de les activitats formatives de la FOAP, augmentant també el nombre d’itineraris formatius.

 

La Direcció d’ORGANIGRAMA, SLU adquireix el compromís de treballar per impulsar el SISTEMA DE GESTIÓ DE LA QUALITAT, segons els referencials ISO-9001:2015, en totes les àrees de l’empresa, i en el marc del servei de formació ocupacional.

 

Per a la seva consecució utilitzarem mecanismes com la planificació i el desenvolupament del nostres processos, la planificació dels canvis i la millora.

 

A més, creiem que a través del seguiment i consecució dels nostres objectius concrets, el compromís serà més elevat:

 

1.- Entenem que el nostre potencial es basa, entre d’altres coses, en la capacitat de mantenir el negoci diversificat. La Formació ocupacional és un més dels serveis que ofereix ORGANIGRAMA, SLU. Els nostres objectius van d’acord amb aquesta voluntat:

          - La nostra oferta de cursos subvencionats vol ser limitada i ben escollida.

          - La portem a terme en una sola aula especialitzada.

          - El nostre personal fa anys que s’hi dedica i gestiona tots els processos de manera eficaç.

 

2.- Volem realitzar del 100% de les especialitats (cursos) que ens atorguen.

 

3.- Pretenem assolir, com a mínim, el 80% d'assistència dels alumnes al conjunt de les sessions

4.- Aspirem una qualitat elevada del nivell formatiu

5.- El nostre propòsit és elevar el nivell d'inserció del nostre alumnat: Superior al 60%

6.- Ens proposem, de cares a l’any 2017 enfortir el nostre vincle amb el SOC.

7.- A finals del 2017 volem assegurar que hem portat a terme la implantació del 100% de les accions destinades a l'actualització del SGQ i també la implantació del 100% de les accions destinades a l'adaptació del SGQ a normativa ISO 2015.

 

Tots els col·laboradors d’ORGANIGRAMA, SLU són responsables, amb la seva gestió, de l’èxit en l’assoliment d’aquests objectius. Però s’entén que, des de Gerència, s’ha d’impulsar i desenvolupar la seva formació, i també s’ha de fomentar la seva motivació. Això ho portarem a terme gràcies al Pla de Formació, i també definirem un adequat ambient de treball.

 

D’altra banda, la direcció de l’empresa manifesta la seva voluntat de que els treballadors que integren la nostra organització, puguin desenvolupar el seu treball amb seguretat i sense risc per la seva salut present i futura. Entenem la prevenció com un element de gestió essencial de l’empresa, que ha d’estar completament integrat en el sistema de qualitat, de manera que en tot moment es tinguin en compte els aspectes preventius i de seguretat.

 

Aquest punt de vista preventiu l’apliquem a l’hora de planificar el sistema de gestió de la qualitat i tots els seus processos  identificant els riscos i les oportunitats a tenir en compte per tal d’obtenir els resultats que esperem i programant accions per a tractar-los.

 

Aquest conjunt d’eines ens ha de servir per aconseguir la satisfacció de totes les parts que intervenen en els nostres processos  i per determinar millor les seves necessitats, aconseguint la seva fidelització. Ens ajudarem de mètodes i mecanismes d’anàlisi per concretar i mesurar aquestes necessitats, ja que estem convençuts que és la base per millorar dia a dia.

 

En aquest sentit, ORGANIGRAMA, SLU assumeix el compromís de:

 

1.- Mantenir aquesta política en el màxim coneixement, comprensió i actualització per a tot el personal de l’empresa seguint els processos de comunicació interna.

2.- Posar-la a disposició del nostre alumnat, empreses col·laboradores, professorat, administració pública i proveïdors/es externs a través dels mitjans pertinents.

3.- Revisar, des de Direcció, el sistema de gestió de la qualitat anualment.

4.- Fer un seguiment trimestral dels objectius a través del Comitè de Qualitat de l’empresa.

 

Tot això es verificarà  a través de les auditories sistemàtiques.