Aula de seguiment i reforç escolar.
Entreu al web de DIDÀCTICA 
Política de Qualitat d'Organigrama
 
INICI > CURSOS > CURSOS A LES EMPRESES

CURSOS
A LES EMPRESES

TÈCNIQUES DE COBRAMENT A CLIENTS I GESTIÓ D’IMPAGATS

OBJECTIUS DEL CURS

  • Quins són els mètodes més avançats i eficaços en la reclamació de pagaments?
  • Com podem prevenir la morositat sobre la base d'un bon coneixement dels/de les clients/es?
  • Com s'organitza un departament de cobraments eficaç?
  • Quines són les tipologies de persones moroses i els seus perfils psicològics?
  • Quins són els procediments judicials més efectius per reclamar un deute?
  • Quins mètodes poden garantir el cobrament de les operacions comercials?


El seminari proporcionarà a les persones assistents uns coneixements pràctics i avançats de cobrament a clients i recobrament de saldos vençuts, recobrament d’impagats i de negociació amb persones deutores i moroses.

A QUI VA ADREÇAT

Destinataris/àries: Directors/es de Crèdits i Cobraments, Credit Managers, Directors/es financers/es, de Riscos, Tresoreria, Comercial i Administració i qualsevol altra persona amb responsabilitats en la gestió de cobraments
El seminari es durà a terme a les nostres aules de Girona: c/ Sèquia, 11 - 2a planta.

PROGRAMA

Combat la morositat amb la teoria de P.J. Brachfield

  • CONDICIONANTS I CAUSES DE LA MOROSITAT. PROBLEMÀTICA QUE SUPOSA.
  • EL MARC NORMATIU.
  • METODOLOGIA PER INTENTAR GARANTIR EL COBRAMENT DE LES OPERACIONS COMERCIALS.
  • PREVENCIÓ DELS IMPAGATS.
  • SENYALS D'ALERTA DE POSSIBLES IMPAGATS.
  • GESTIÓ DE COBRAMENT D'IMPAGATS.
  • PRINCIPIS I NORMES EN LA NEGOCIACIÓ.
  • L'ÚS DE LA CORRESPONDÈNCIA I DEL TELÈFON PER COBRAR.

 

DEMANEU-NOS MÉS INFORMACIÓ DESCARREGAR DOCUMENTACIÓ